keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Fölisee!

Dodii perseelleen meni iltapäiväki! Ei tosin tällä kertaa meikäläisellä. Ensin iltapäivän lumisade tuli häiritsemää poikien iltapäivätreenin aikataulua. Mäkitreeni siirrettiin alkavaksi 19.30 ja mäelle lähdettiin hyvillä fiiliksillä; lumisade oli loppunut, keli oli hyvä ja aamulta loistava treeni takana. Päästiin mäjelle ja komensin pojat vetämään kunnon alkuverryttelyt alle, jotta kroppa on valmis hyppäämään. Noh minä jäin tuulimittarin viereen tarkkailemaan tuulilukemia ja eipä siinä sitte menny aikaakaan kun tuulen piru rupes puhaltelemaa. Tuulen suunta vaihteli pauttiarallaa 2 sekunnin välein ja nopeus oli reilu 5m/s. Puuskissa sitte vielä reilusti enemmän. Suurimman osan ajasta oli jätkien sanojen mukaan ns. "solisluu-keli" elikkä sivuvastainen tuuli. Eihän semmoseen fölinään ole järkeä lähteä leikkimään.
Tässä vaiheessa valmennusporras päätti jättää treenin sikseen ja minä tottakai samoilla linjoilla, ammattilainenhan jo olen ja ymmärrän lajista kaiken ;)
Huomenna aamulla klo 8.00 uusi yritys mäkeen ja toivottavasti silloin myös minä kerkeän lähteä poikien kyytiin. Nyt ei oo mulla enää varaa töppäillä ettei tuu fudua uudesta pestistä!
Näihin kuviin ja tunnelmiin, sauna kutsuu!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti