maanantai 24. joulukuuta 2012

Joulutauolla

Nonnii sehä ois sitte maailman cuppi ja muutki karkelot hetken joulutauolla. Ja mullaki ensimmäinen virallinen joululoma tässä duunissa! Jäi kyllä vähä epäselväks tossa kauden alussa poikien kanssa neuvotteluissa, että onko ihan palkallista lomaa vai ei. Oikeestaa jäi aika epäselväks saanko mä tästä maskotti hommasta yleensäkkään minkäännäköstä korvausta hyppääjiltä! Ettei nyt äijjät vaan luulis, että mä ihan maisema palkalla kiertelen ympäri palloa.. No jos sitä pari tsiipaletta skinkkaa saa maistaa ni ehkä se riittää korvaukseks tästä loma ajalta!  Mut eihän tässä kuitenkaa lomailtu oo kokoaikaa. Lahessa ollaa poikien kanssa käyty treenailemassa joka päivä vaikka pakkaslukemat on ollu aika jylhät. Kävin tsekkailemassa treenejä ihan tuolla Lahen betonin huipulla! Hyi sssaaatana että oli viliponen ku pikku vastanen höökä kävi mäkee. Voin kertailla, että ei ollu varmasti jätkillä paras mahollinen fiilis käydä tölväsemässä reenejä ku nakit on aivan jäässä! Ja tässä tapauksessa voin varmasti sanoa, että oli kaikki maholliset nakit jäässä.. Ei pelkästää ne kädessä olevat! Aattelin, että ois voinu lahjottaa tästä mun karvotuksesta osan pojille lämmikkeeks, mut kyl ne sano pärjäävänsä.
Hyviä treenejä ollaaki saatu pakkasesta ja tuulesta huolimatta ja joulun jälkee vielä lisää ennenku porukka taas erkanee ympäri Eurooppaa. Osa lähtee contticuppii yucatanin niemimaalle. Eiku mihi se oli? Engelbergihän se oli vai hä? Enks mä siellä oo jo käynykki vai missä se oli? Mut minähän lähen tällä kertaa prkl mäcviikolle! On kuulemma joku jylhäki tapahtuma. Nevöhööd. Leksojen mukaa kuitennii aika kokemisen arvonen setti. Porukkaa on kannustamassa enemmän ku laki sallii ja muutenki tunnelma katossa. Saa nähä paljo se laki sallii mut kuitenkii aika paljon porukkaa siel on mitä pojilta kuulin. Sehän passaa mulle. Siellä täytyyki meikäläisen olla täydessä tikissä viilentämässä hyppääjien hermoja ettei niillä mee aivan vati nurin sen ihmismäärän edessä!
Onneks nyt saa paar päivää levätä joulueväiden ääressä, että on pirteenä sitte siellä. Muutama työtarjouski tullu näin joululle! Pitäs kuulemma vetää punanen pipo otalle ja jaella lahjoja kersoille. Eihän sole mikhää, kyllä pieni sivubisnes aina mulle passaa. Kuhan korvauksesta sovitaa. Ja sehän ei oo mikkää pikkuraha, on mulla jo sen verran nimeä että ilmaseks en ruppee tommosia hommia suorittaa. Laitan sitte neki hillot poikien hyväks!
Anyways nyt joulun viettoon ja rauhottumaa. Hyvää, rauhallista ja piparin täyteistä joulua kaikille! Maukka perusjätkä palaa netin ääreen avautumaan taas joulunjälkee!

ps. kävin tossa vierailemassa yhen hyppääjän luona ja meinasin päätyä samointein jouluateriaks. Joku hemmetin piski kävi kiinni mun just kammattuun ja puunattuun turkkiin. Monotin sitä välittömästi kurkipotkulla kirsuu ni kyllä se siitä rauhottu ja päästii sopuun. Ei mulla muuta.









1 kommentti: